środa, 22 kwietnia 2015

proud to friends


Hej!
Ostatnio mam sporo wolnego czasu i chciałam Wam tutaj coś napsiać. Dzisiaj pojechałam do mojej przyjaciółki i poszłyśmy na zdjęcia. Tam dołączył do nas Kuba no i poszliśmy dalej na sesje. Pomimo tego, że mieliśmy poniekąd pracować to potrafiliśmy się swietnie bawić. Dopisywała nam pogoda, która od kilku dni jest swietna. Ja osobiście przy tej pogodzie czuje się taka swieża i radosna. Myślę, że z Wami jest podobnie. Nie przedłużając podziele się z Wami zdjęciami. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dobrej nocy! 

ZAPRASZAM NA MOJEGO:
INSTAGRAMA  instagram
ASK.FM ask.fm
GMAIL: weronika.flieger@gmail.com













napiszcie co sądzicie o tych zdjęciach w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia! Dobrze ze dzien ci sie udał :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Ja także kocham kiedy jest tak ciepło, jak tylko widzę słońce, od razu jestem na zewnątrz ;)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, w szczególności te z chłopakiem, są urocze :)

    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń